Bli medlem i Väsby Brukshundklubb - en lokalklubb under Svenska Brukshundklubben!

Det här är Svenska Brukshundklubbens digitala medlemsregistrering för medlemmar. Du som vill bli ordinarie medlem i Väsby BK kan teckna medlemskap här. För att kunna göra det behöver du ha en e-postadress. I medlemsavgiften till Svenska Brukshundklubben ingår en förbundsavgift och en lokal avgift. Båda avgifterna betalas samtidigt. Förbundsavgiften är 400 kr per år inom Sverige. I den ingår bland annat sex nummer av tidningen Brukshunden. Den lokala avgiften till Väsby BK är 205 kr per år.

Som medlem i Väsby BK får du tillgång till klubbens fina träningsplaner med tillhörande utrustning (t.ex. en kanonfin hinderpark i agility och hoopers, diverse utrustning för rally, lydnad och bruks samt tegelvägg för nosewokträning). Du kan medverka på öppna träningar och delta på de kurser som klubben arrangerar. Det finns också möjlighet till viss inomhusträning i klubbstugan, där vi iordningställt ett mindre utrymme i stora rummet med matta och speglar. Välkommen!

Har du några frågor är du välkommen att kontakta medlemsansvarig på medlem@vasbybrukshundklubb.se

Familjemedlemskap:

Medlemmar kan lägga till familjemedlemmar, men det är bara kansliet som kan skapa ett medlemskap till familjemedlemmen och fakturera för medlemskapet. När medlemmen har lagt till en familjemedlem behöver ett mejl skickas till medlem@brukshundklubben.se. I mejlet anges medlemsnummer på den i familjen som lagt till en familjekoppling och uppgifter på den blivande familjemedlemmen: namn, personnummer, mobilnummer, e-post, adress och vilken klubb personen vill teckna medlemskap i.